با تکمیل اسناد اولیه پس از مشخص شدن پرسونا، حجم بازار و راهکارهای بازاریابی، تیم کاری مارکتینگ اختصاصی پروژه تشکیل شده و اقدامات اولیه آغاز می شود.
در مرحله اول جذب ۱۰ مشتری اول در دستور کار قرار می گیرد. با طراحی و فعال سازی کانال های اصلی فروش، تبلیغات شروع شده و جمع آوری اطلاعات از تمام مراحل کار انجام و بر پایه فیدبک های ۱۰ مشتری اول و همچنین تحلیل اطلاعات جمع آوری شده، بهینه سازی در دستور کار قرار می گیرد.
در مرحله بعد فرآیند مذکور برای ۱۰۰ مشتری آتی تکرار شده و گزارشی تحت عنوان بهینه سازی با رویکرد توسعه سیستم و بازار به کارفرما ارائه می شود تا بر پایه اطلاعات واقعی میزان سرمایه گذاری آتی بر پایه میزان رشد سیستم تخمین زده شود.
در ادامه به بررسی جزئی خدمات این حوزه پرداخته می شود.